Monday, May 26, 2014

Shaklee Wellness Workshop -2014-


Tarikh : 24 Mei 2014
Tempat : Berjaya Time Square Hotel, KL
Masa : 10 pagi – 6 petang
Penceramah :
Celine Lim (B.Sc. Hons Science Nutrition ,UKM)
Wan Siti Zulaicha Shaharuddin (B.Sc. Nutrition & Community Health,UPM)

[BENGKEL NUTRISI SHAKLEE 2014]
 

Assalamualaikum & Salam Ceria to uolsss

Syukur kepadaNYA, saya berkesempatan mengikuti bengkel nutrisi Shaklee ni bersama-sama adik-beradik Shaklee saya yang juga pertama kali jumpa.

Knowledge is power. Itulah objektif utama saya sertai bengkel ni. Sebagai pengguna Shaklee, kena tahu apa yang dimakan, kandungan, fungsi, do's and dont's suplemen dan nutrisi Shaklee yang menjadi pilihan nombor 1 bagi kebanyakan masyarakat kini apabila memilih suplemen mahupun nutrisi untuk dijadikan makanan tambahan dalam menjaga kesihatan bukan sehari dua tapi untuk jangkamasa yang lama….insyaallah, amin,..

Banyak perkongsian diperolehi, terutamanya pengalaman ibu-ibu yang menggunakan produk Shaklee i.e menguatkan Rahim, menstabilkan tekanan darah, memberi tenaga ketika menghadapi saat cemas di labour room, etc.

Tak lupa juga pendedahan di mana sumber protein utama iaitu daging ayam/lembu yang makin tercemar dan terjejas kualitinya dek tuntutan permintaan yang tidak dapat mengecualikan penggunaan teknologi/perubatan canggih i.e suntikan vaksin,hormone pada ternakan untuk mencepatkan tumbesaran bagi memenuhi permintaan pasaran. Urghhhh……sangat menggerunkan!

Tidak dapat tidak, tubuh badan kita memerlukan nilai tambah yang berkualiti, selamat dan semula jadi bagi menyahut keseimbangan nutrisi dan khasiat/vitamin yang diperlukan oleh badan seperti yang digambarkan dalam pyramid makanan.

Saya buat pilihan yang tepat dengan memilih nutrisi dan sumplemen Shaklee untuk membantu tahap kesihatan diri sendiri, keluarga dan kenalan tersayang.

Dan amat menjadi kepuasan untuk berkongsi kebaikan ini dengan anda semua. Itu pasti!
Kita sebagai pengguna wajib tahu suplemen yang dimakan, tujuan ambil suplemen, alahan atau alergi pada bahan-bahan atau kandungan tertentu dalam suplemen, kena konsisten, pengambilan air yang mencukupi dan jadual waktu yang sesuai pengambilan suplemen dengan rutin kerja seharian. Jangan ambil suplemen sekadar mengikut kawan atau trend atau apa-apa jua sebab tanpa hala tuju.

Insya Allah, saya adalah salah seorang pengedar Shaklee yang sah yang takkan jemu menimba ilmu pengetahuan dalam memberi konsultasi tentang suplemen dan nutrisi Shaklee kepada pembaca di luar sana.
 
Kalau anda masih atau sedang tercari-cari suplemen/nutrisi sebagai makanan  nilai tambah pada kesihatan anda, pilih lah Shaklee anda pasti puas hati. Shaklee selamat, berkesan dan semulajadi, Insya Allah!  Yang penting, ianya HALAL juga.
 
 
PM/SMS/Call/Whatsup saya : 0124377941
FB: Nor Asyikin Abu Hassan
Like FB Page : Vitas4All
Saya Pengedar Sah Shaklee Anda : 1069061
COD Area : Bukit Jalil, Sri Petaling, Cyberjaya, Dengkil, Putrajaya dan Bandar Kinrara
Pos Laju dengan segera bagi di luar kawasan ;)
 

0 comments:

Post a Comment