Wednesday, May 14, 2014

Tak perlu takut jadi Ahli Shaklee, berbaloi-baloi lagi adaaaaa ;)

Eh, eh......dulu customer lepas tu, tup tup dah jadi ahli! 

Sebab faktor-faktor di bawah ini lah yang memang berbaloi jadi ahli Shaklee. Nak beli guna sendiri atau ada yang nak berkongsi dan jual, yang PASTI jadi ahli memang tak rugi pun:

1. Jimat 20% beli suplemen/nutrisi Shaklee
2. Dapat maklumat terkini yang diupdate oleh Shaklee berkenaan dengan barangan Shaklee
3. Boleh tahu suplemen apa dan kenapa mengikut kesesuaian dan masalah anda dan      keluarga anda. 
4. Dapat tahu PROMOSI TERKINI atau sale dari Shaklee
5. Pendapatan sampingan; dapat bonus kalau penuhi criteria..kaching! (psst tengah bulan pulak tu bonus masuk..hmmm....)

No.1, sangat2lah berbaloi bila kita berada di no.3, dapat tolong ahli keluarga, sama-sama sihat apatah lagi dapat beli dengan harga ahli jauh lebih jimat.

No 2 dan 4 extra value pada yang jadi ahli. 

No 5 tu dah join baru kita potpet, ade guideline dan tips dari senior2 yang telah berjaya. Saya sibuk dengan kerja ada juga kelapangan untuk berbisnes dengan Shaklee. Saya rasa best dapat berkongsi khasiat dan kebaikan nutrisi/suplemen Shaklee untuk ahli keluarga dan mereka sendiri mengalaminya.

Jom join. RM75 je seumur hidup! 
Nak join free dan pada masa yang sama dapat bonus, haaaaa jom Wassap saya.






PM/SMS/Call/Whatsup saya : 0124377941
FB: Nor Asyikin Abu Hassan
Like FB Page : Vitas4All
Saya Pengedar Sah Shaklee Anda : 1069061
COD Area : Bukit Jalil, Sri Petaling, Cyberjaya, Dengkil, Putrajaya dan Bandar Kinrara
Pos Laju dengan segera bagi di luar kawasan ;)

0 comments:

Post a Comment