Tuesday, October 7, 2014

ESP, Shaklee Effect paling bermakna!

ESP kembali menggegarkan Oktober 2014!

Pertama kali saya minum ESP waktu BERPANTANG menggunakan Set Berpantang Shaklee, selepas melahirkan putera yang dinanti-nantikan setelah 3 tahun berkahwin. ALHAMDULILLAH.


Hasilnya :-
1.       Membantu penghasilan susu ibu selain memekatkan susu bagi bayi rasa kenyang.
2.       Memberi tenaga kepada saya semasa berpantang
3.       Kulit saya lebih sihat berbanding sebelumnya, lebih cerah sekata dibahagian muka
4.       Minum ESP selepas menyusui anak, Memberi rasa kenyang

 Selepas merasai faedah ESP semasa berpantang , kini saya meneruskan pengambilan untuk :-

1.       Membantu penghasilan susu ibu .Putera saya kini mencecah setahun.
2.       Sebagai minuman sarapan pagi untuk tenaga berpanjangan
3.       Untuk memelihara kesihatan kulit..(kulit saya kering dan sensitive)
4.       Menegangkan kulit muka sebab saya buat masker guna ESP
5.       Untuk membantu kesihatan saya secara menyeluruh

Hanya satu atau 2 scoop ESP setiap hari untuk hari-hari anda yang menyihatkan!!!!

ESP ini adalah ShakleeEffect paling bermakna buat saya.



Sempena promosi, jom cuba ! Siapa dah cuba jom buat stok, atau pakat-pakat beli dengan ahli keluarga dan kenalan kongsi khasiat ESP ini.

Sincerely,

Ekin (SID 1069061)
Sahabat Shaklee Anda ^__^

0124377941

0 comments:

Post a Comment